löjligt...

ja.. det här börjar faktiskt bli löjligt! Jag har åkt på bihåleinflammation.. käkar penicillin o känner mig mkt piggare nu, men då blir daniel dyngsjuk i onsdags kväll.. o är det fortfarande.. o linus fick feber i fredags! alltså.. detta är helt sinnesjukt! det låter som nåt jäkla skämt! jag är sinnesjukt trött! Proverna dom tog på mig i förra veckan såg mkt bättre ut :-) bara järnvärdet som var katastrofalt lågt.. och då förstår jag ju varför jag är så sablarns trött!! var lägre nu än under graviditeterna! Daniel var på primärvårdjouren idag.. o dom misstänker lunginflammation men vill avvakta lite!! det är ju så att man vill lägga sig ner o vakna när våren är här!
Jag har jobbat i helgen! min underbara mamma har tagit felix så att daniel o linus har kunnat lega sjuka hemma i lugn o ro o så att jag kunde jobba! tack underbar mamma! vad skulle vi göra utan dig! Även farmor o farfar har sått stand by hela helgen, tack!

Förutom sjukdomarna så är allt bra här hemma!:-) grabbarna leker som galningar.. o ryker ihop som galningar.. men gosar också som galningar! jag är sååå glad att dom har varandra! och glad över att även dom känner så! Nu i helgen då dom har varit i från varandra så har dom ringt till varandra o sagt att dom längtar efter varandra.. o då har felix bara varit borta på dagarna! sötfisar! känns bra.. då jag vet att det säkert är tufft för dom båda ibland att det är ganska tätt mellan dom.

Det har gått sådär på jobbet i helgen... hade inget flyt igår.. men idag då jag hade det.. så var det alldeles för lite kunder! skärp er nu o shoppa lite så vi får ngt att göra!
Äsch, jag var faktiskt inge bloggsugen känner jag.. ska ta o gå o passa upp daniel i stället! ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0