bilder

Då jag varit så dålig på att lägga upp bilder så kommer det en del här :-)

mammas lilla monster


Linus.. som alltid ska vara en katt.. eller.. "monsterkatt"



Linus läser för morfar

Halloween stämning:-)


"Halloweenpojke"


Syskonkärlek:-)


busungar :-)


Utflykt i stan! ååååhh.. jag vill ha sommar nuuu!

En liten Linus med hög feber! han frös uppenbarligen.. o var lite ljusskygg också kanske

Felix o Linus... eller.. piff o puff.. beundrar sin nyklädda julgran


söt tomtenisse o perpparkaksgubbe


pepparkakssvamp kanske :-)

jaa.. det här är favorit minen numera då det är kortdags

även felix har antagit den här minen som favoritmin..

datanördar?

jaa.. vad säger man.. fin slips o skjorta i alla fall:-)

mammas o pappas sötfis

Lyckan är total!!! mammas o papaps älskling fick äntligen sin efterlängtade lyftkran!

Ja.. det var några bilder.. ska försöka bättra mig o lägga upp bilder lite oftare.
Nu ska jag ta o göra linus redo för natten.. blir en ganska tidig




Kommentarer
Postat av: Faster Angelika

Hej och STORT GRATTIS TILL LINUS 3 ÅR idag! 24/1

Jättesöta bilder på grabbarna. Jag anar släktdrag på vissa av bilderna.....

Puss och kram från gudmor/far Angelika o Jari

2011-01-24 @ 11:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0