Linus 3 år!

ja tänk vad tiden går fort. För tre år sedan den här tiden hade vi precis kommit upp på bb fr förlossningen o bara myste av vår älskade Linus... men oj vad vi längtade hem till vår älskade felix som var hos mormor.

Födelsedagen började bra! han blev toknöjd med sina presenter, en Chuggington bok från Felix, tv-spel fr mig o dani, och ett fotoalbum!

Strax efter lunch bar det iväg till vårdcentralen. linus fick ju feber.. igen... förra veckan o har klagat väldigt på örat i flera dagar.. och ja.. mkt riktigt öroninflammation! Men den var väldigt "mild" så ve beslutade tillsammans med läkaren att vi ska få den att läka utan penicillin.
Då vi kom hem väntade ett brev från vårdcentralen till mig. proverna dom tog för ngn vecka sen såg tydligen inte bra ut:-( så det är bara o bege mig dit på tosdag för kompletterande prover. Jag är väl inte förvånad egentligen.. så dåligt som jag mått de senaste månaderna! men men.. det kan ju bara bli bättre.
Det är helt vilket rännande det är på vårdc den här veckan! idag.. med linus öron, i morgon 3 årskontroll på bvc, på torsdag provtagning för mig o kontroll av lungorna! Blir förvånad om vi måste säga våra namn när vi kommer dit :-) Får se om jag kommer iväg i morgon då Felix hade 39 grader i morse.. känns väl sådär att släpa med honom på bussen då.

Ska ta och mysa lite med grabbsen och förbereda inför födelsedagsmyset. Det riktiga firandet blir på söndag nästa vecka, kalas med kompisar på fm o sen med familjen på kvällen. Han är en riktig kalasnisse! eller ja.. det är ju båda två! Vilka barn är iofs inte det :-)

Kommer bilder ikväll eller i morgon från vårt firande idag :-)
Grattis på födelsedagen älskade Linus! solstrålen som förgyller varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0