ljusare tider?

ja.. vi får hoppas att vi följer vädret ute o går mot ljusare tider då det gäller sjukdomarna i familjen. Daniel är mkt piggare fr magsjukan.. men mkt sämre i bihåleinflammationen.. så till hans stora fasa blev det en akuttid på röntgen för att röntga bihålorna.. o en spolning av bihålorna efter det . stackarn! var tydligen inge trevligt!
jag va ner o lämnade prover igen idag på vårdcentralen o hoppas på att det är bättre resultat nu.. gjorde även ett lungtest som hon som utförde det inte var så imponerad av.. får se vad läkaren säger då hon sett det.
Nog pratat om sjukdomar! jag hoppas jag känner mig piggare så att jag kan ta en liten date med josefin i morgon kväll.. det skulle va gott!

Idag , mitt bland alla undersökningar har vi försökt ha lite familjemys ändå. Blev frukost på kondis, lunch på bommengrillen.. men middag hemma faktiskt!
Killarna var väldigt nöjda:-) dom är så otroligt duktiga! visst har dom spring i benen som alla barn, men det är verkligen lätt att ha med dom när man ska iväg ngn stans. Höromdagen när jag var o handlade med dom på willys så var det en fröjd! gullungar!  men men.. vi får väl se hur dom blir som tonåringar.
Då tvättberget är enormt igen o hånar mig.. rakt genom väggen fr toaletten, så är det bäst att jag går o tar tag i det. Bilder från födelsedagen får vänta till ngn annan dag.
På söndag blir det kalas.. bara vi är friska.. ser tyvärr inte ut att bli så många.. men han blir nog nöjd ändå!
ha en mysig kväll! det ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0