vad skulle jag ta mig till utan min josse!

Spenderade gårdagen med Josse.. med vissa personer så är det bara så att det klickar.. o det har det gjort mellan oss.. i typ 18 år! :-) hon finns där.. i vått o tort.. hon är som min lilla fru. När jag är sjuk så kommer hon förbi med små "sjukpaket" med godis o tidningar, när jag har det jobbigt så hon där o lyfter mig.. när jag är glad så delar hon min glädje fullt ut..  Hon gör dom små sakerna som är så stora. Som idag då hon ringde o undrade hur det hade gått på ett möte jag hade idag! det värmer!! tack josefin för att du finns o för att jag får vara din vän!!!
I går hade vi en mysig kväll, lyxigt att kunna sitta o prata långt in på natten!
sådärja.. en "kärleksförklaring" till min "fru". Kanske ska passa på att ge en till min man också! han går ju inte av för hackor han heller!  Jag har egentligen många som jag skulle ge kärleksöfrklaringar till, men det får bli en annan dag. Daniel är mannen i mitt liv. Så är det bara. Det har varit tufft under "småbarnsåren",grabbarn är ju iofs små fortfarande men det känns ändå som att man kan tillbringa tid tillsammans på ett annat sätt. Det är inte bara så att man möts mitt i natten mellan rapningar, blöjbyten, amningar.. kolik, o skrik mitt i natten :-)
den senaste tiden då jag varit kraftigt förvirrad, så har dani klivit in o tagit hand om det mesta, kämpar för att hitta lösningar.. o lugnar mig med att han fixar allt :-) det är kärlek.. ärligt.. att få detta tar jag hellre än att få en blomma eller smycken på alla hjärtans dag. Det är varje dag som gäller, att ge varandra det där lilla, som gör så att allt fortf. känns stort! det gäller att inte glömma bort varandra!

I morgon är det jobb! då jökar ska jag fixa fina siffror! får se om det är nå folk i huset , men det lär det ju vara när det är melodifestivals jippo!
Nu ska jag o daniel sätta oss o planera sommarens semester. Tanken är att vi ska åka till parken zoo i eskilstuna.. förhoppningsvis kunna hälsa på pappa samtidigt om dom är hemma.Åka till stockholm, o kanske kolmården.. ska även försöka hinna en tur till lasse åbergs museum där trazan o banarne kojan finns! linus bara älskar dom!
Hoppas på att det  är lika fint väder ute i morgon så vi hinner vara ute ens tund innan jag drar till jobbet.. fast.. iofs.. hela gården är ju en byggarpetsplats.. så det kanske blir en långfrukost o sen kojabyge istället :-)
Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Skönt att höra att det är fler som är "tidig". Kan ju också förklara varför hon är så konstigt sen en vecka tillbaka. Tycker det mesta kommer ut på ett eller annat sätt, vilket det inte gjort på samma sätt förut. Stackars dom små som måste börja på få tänder så tidigt. Hoppas allt är bra med er!! :) Kram!

2011-03-30 @ 11:22:57
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Linnéa - pyret i magen

Haha, jaa den har ju det! En evighet sen jag såg dig sist :/ jag mår kanon, själv då? :) Jadu, jag jobbar till den sista Maj! Bf 2 Juni, men jag mår verkligen kanon... lite förvärkar och foglossning men ändå så bra! Hur är det med dina små finisar då? KRAM!

2011-04-05 @ 09:10:40
URL: http://linneamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0