tröööött

Igår var vi och firade mammas födelsedag. Det var en mysig kväll. Brorsan och Malin var där det var mysigt att vi var hela familjen. Även om det blir ganska trångt i stugan så är det mysigt i alla fall. det är tråkigt att vi inte är där tillsammans mer.

Felix är jättesjuk. Vi märkte redan i fredags att han var hängig och igår var det ännu värre och i natt fick han jättehög feber. Det blir alltså vab imorgon och på tisdag för mig. Jag är ändå förvånad över att vi har klarat oss så här länge. Hela sommaren och en liten bit in på hösten. Många andra i Felix klass har redan hunnit vara hemma.

Ikväll blir det till att planera semestern som vi ska ha i november. Daniel ska försöka att få föräldraledigt och jag har fått semester precis när jag ville ha.
Vi funderade på att åka finlandsfärja.. men jag vet inte om j ag är så sugen på att göra det då det kan vara höststormar. Både jag och Linus blir ju väldigt lätt åksjuka.
såå.. nu vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på. Ngn liten resa vore skönt. Det är ju lite lättare nu när vi inte har Emil... mkt tråkigare också.,.. men som sagt.. mkt enklare att kunna ge sig ut på småresor.

Nu blir det lite filmkväll här hemma.. första med barnen sedan med älsklingen. Behöver ju inte tänka på att vi ska upp tidigt i morgon. Eller ja.. daniel ska det.. men inte jag o grabbarna!

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag. En helg där vi har myst med varandra och också rensat grejer som behöver rensas. skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0